fbpx

שיווק דיגיטלי לאיקומרס

קידום ושיווק דיגיטלי אילוסטרציה
שיווק דיגיטלי לאיקומרס מצריך היכרות מעמיקה עם פתרונות הפרסום לחנויות אינטרנטיות של הפלטפורמות השונות. בעזרתן נפרסם ללקוחות הפוטנציאליים מוצרים המתאימים להם, במקום הנכון ובזמן הנכון, כך שנמשוך אותם לקניה בחנות שלנו.

Google Shopping

פלטפורמת השופוינג המתקדמת של גוגל מאפשרת הצגת המוצרים שלכם היישר בדף החיפוש ובנכסים השונים של גוגל. המודעות מאפשרות הצגת מידע רב כולל מחיר, תמונה ועוד, כך שמי שילחץ על המודעה ו"יעלה לנו כסף" יהיה רק לקוח שנחשף לתמונת המוצר והמחיר והסיכוי שירכוש אותו גבוה במיוחד.

Facebook/Instagram

הלקוחות מבלים זמן רב ברשתות החברתיות, וזו הזדמנות מעולה להציג להם מוצרים בצורה יותר אותנטית. בעזרת חיבור החנות שלנו לקטלוג של פייסבוק נוכל להציג ללקוחות מוצרים ספציפיים שבהם התעניינו בחנות, או אם ביצעו רכישה - נוכל להציג להם מוצרים דומים בהמשך.

Email Marketing

על אף שלא מקבל מספיק כבוד, אימייל מרקטינג הינו אחד הכלים המרכזיים במערך השיווק של כל חנות אינטרנטית. ע"י חיבור מערכת המיילים לחנות, נוכל לשלוח לכל לקוח את המיילים המותאמים לו אישית בהתאם להתנהגותו באתר.
אם הוסיף את המוצר לעגלה ולא רכש - נוכל לשלוח לו מייל הכולל את המוצר עם קופון הנחה, או אם רכש בעבר ואינו חזר לחנות, נוכל להציע לו מוצרים חדשים שעשוי להיות מעוניין בהם, ואילו רק דוגמאות קטנות.

ניהול קמפיינים ממומנים

בעזרת בנייה וניהול נכון של קמפיינים ממומנים בפלטפורמות הפרסום של Google, Facebook ו- Instagram נוכל להביא את הגולשים אליכם ולשפר את ביצועי החנות האינטרנטית שלכם

shopify-partner

אנו ב”קונבו” מתמחים בחנויות אינטרנטיות ושירותים לאתרי איקומרס

נסו אותנו 😉

השאירו פרטים ונחזור אליכם, מבטיחים 😊