fbpx

איך לפתוח חנות שופיפיי בחינם?

שופיפיי פרטנר
נשמע טוב מדי מכדי להיות אמיתי? קראו את המאמר עד הסוף ותבינו כמה זה פשוט.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

שופיפיי מציעה למצטרפים חדשים “תקופת ניסיון” של 14 יום חינם לפתיחת חנות אינטרנטית בחבילה הבסיסית שלה. זו ההטבה הבסיסית הניתנת לכל משתמש המעוניין לפתוח חנות אינטרנטית בפלטפורמה.

הרשמה לשופיפיי

אך יש לשופיפיי עוד תוכנית, לסוכניות אשר עובדות איתה ומנהלות כמות גדולה של חנויות דיגיטליות. אותן סוכנויות הוגדרו על ידי שופיפיי כפרטנריות שלה, ובעלות חשבון “שופיפיי פרטנר”. בעלי חשבון “פרטנר” של שופיפיי יכולים לפתוח כמות בלתי מוגבלת של חנויות במצב “פיתוח”. כאשר החנות האינטרנטית נמצאת במצב “פיתוח” אין צורך לשלם עליהן כלל. כך תוכלו לעצב את החנות האינטרנטית שלכם כמה זמן שרק תרצו, ואף להעלות אותה לאוויר, עד שתהיו מרוצים לחלוטין. 

חשוב לציין, במצב ה”פיתוח” לא ניתן לבצע עדיין מכירות בחנות, מכיוון שלא ניתן להתחבר לסליקה. כך שברגע שתחליטו שאתם מוכנים ורוצים להתחיל למכור – רק אז תתחילו את התוכנית ותשלמו לשופיפיי.

ומה אנחנו מרוויחים מזה? כאשר תתחילו לשלם לשופיפיי, הסוכנות שפתחה לכם את החשבון תרוויח סכום מסויים בהתאם לתוכנית שלכם בשופיפיי. מבחינתכם המחיר נשאר זהה, אתם רק מרוויחים את תקופת ההקמה הבלתי מוגבלת בזמן לחנות האינטרנטית שלכם. 

אולי גם זה יעניין אותך:

אילוסטרציה בניית אתר

עידן חדש בשופיפיי – Online Store 2.0

היו שמועות, אך אף אחד לא ראה את זה מגיע : שופיפיי הציגה את השינוי המשמעותי ביותר בפלטפורמה בשנים האחרונות, ויש לא מעט סיבות להתרגש. מיצירת טמפלייטים קבועים, הכנסת סקשנים בכל עמוד והוספת Metafields באופן מובנה, אתם הולכים לאהוב את Online Store 2.0, או בקיצור – OS 2.0.

למאמר המלא »

שיעורי נטישה גבוהים? יש פתרונות!

התמודדות עם שיעורי נטישת גולשים ולקוחות פוטנציאליים הוא אחד האתגרים איתם מתמודדות כל החנויות האינטרנטיות, כשהסטטיסטיקה הנוכחית מדברת על שיעורי נטישה ממוצעים של כ-43%. במאמר נרחיב על התופעה, הסיבות שיכולות לעודד אותה ודרכים לצמצם אותה.

למאמר המלא »
shopify-partner

קונבו הינה פרטנרית רשמית של פלטפורמת המסחר שופיפיי בישראל

השאירו פרטים ונחזור אליכם, מבטיחים 😊