fbpx

סליקה לשופיפיי: טבלת מחירים מתעדכנת

סליקה לשופיפיי אילוסטרציה
קונבו עושה לכם סדר אחת ולתמיד! מהן האפשרויות שלכן לסליקה בשופיפיי לחנות אינטרנטית בישראל? כל המספרים כאן לפניכם.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

שאלות ותשובות

כן, ישנם מספר ספקי סליקה לחנויות שופיפיי בארץ ובחו”ל. פירוט המחירים בהמשך המאמר.

העמלה משתנה בין הספקים ונעה בד”כ בין 1.8% – 4%. ישנם גורמים נוספים בעלות נוספת אותם צריך לקחת בחשבון.

נכון לכתיבת שורות אילו אין אף פתרון סליקה ישראלי שאינו מוציא לדף נפרד, אך המגמה צפויה להשתנות עם כניסתה המתוכננת של Stripe לישראל.

סליקה בעזרת Shopify Payments מתאפשרת רק לעסקים הרשומים במדינות מסוימות, ישראל כרגע לא ביניהן.

כן, ניתן לסלוק אשראי מחו”ל אך העמלה בדרך כלל גבוהה יותר כפי שמפורט בטבלה.

בדומה לShopify Payments, עדיין לא ניתן לחבר עסקים הרשומים בישראל לסליקה של Stripe.

סליקה בחנות שופיפיי ישראלית

אפשרויות הסליקה בחנות שופיפיי של עסק הרשום בישראל הינן מוגבלות יחסית, אך עדיין ישנן כמה אופציות להתלבט ביניהן.
יש לזכור שבסליקה שאינה פתרון הסליקה הרשמי של שופיפיי, Shopify Payments, ישנה עמלה נוספת לשופיפיי עצמה, כפי שמוצג בהמשך המאמר.

ההשוואה נעשית במקרה הזה בחיבורים מסוימים שבחרנו להשוואה, אך יש לקחת בחשבון שניתן לחברת את חברות הסליקה לחברות אשראי שונות ובכך העמלות עשויות להשתנות. בנוסף, הוספנו לטבלה את Paypal, שגם היא מאפשרת סליקת אשראי או גביית תשלום דרכה לעסקים ישראלים, על מנת להציג השוואה רחבה יותר.

עמלות סליקה

Paypal

ICount + PayMe

(מסלול רגיל)

PayPlus+

חברה / עלות

חינם

159

195

:עלות הקמה

חינם

0

59

:עלות חודשית

החל מ-3.4%

1.65%

1.8%

:עמלת סליקה

החל מ-4.4%

 3.65% +  30¢

2.8%

:עמלת כרטיסי תייר

החל מ-1.20 

 1.2 

0

:תשלום פר טרנזקציה

  • המחירים הינם בש”ח ואינם כוללים מע”מ
  • המחירים נבדקו לאחרונה בתאריך: 16.08.2020

עמלות לשופיפיי

Advanced Shopify 

299$/חודש

Shopify

89$/חודש

Shopify Basic

29$/חודש

תוכנית / עמלה 

0.5%

1%

2%

:עמלה לשופיפיי

עמלה לשופיפיי:

הסכום שתשלמו לשופיפיי הוא לאחר הוספת משלוח ומיסים, וניתן לחשבו ע”פ הנוסחה הזו:

cost of products – discounts) + tax + shipping charges] x rate)]

האותיות הקטנות

PayPlus: 

  • מעל 2000 טרנזקציות בחודש ישנה תוספת של 100 ש”ח + מע”מ לכל 1000 טרנזקציות נוספות

ICount:

  • ביצוע החיבור עשוי להיות מעט מורכב טכנית, וניתן לרכוש התקנה מלאה בעלות חד פעמית של 150 ש”ח

Paypal: 

  • עמלת משיכה לחשבון במידה ומושכים סכום נמוך מ-1,000 ש”ח

סימולציה לדוגמא

נתונים לדוגמא:

  • 1,000 טרנזקציות חודשיות
  • טרנזקציה ממוצעת: 100 ש”ח 

Paypal

ICount + PayMe

(מסלול רגיל)

PayPlus+

חברה / עמלה

החל מ-4,600

2,850

1,859

עלות חודשית + עמלות - כרטיסים ישראלים בלבד

החל מ-5,600

4,650

2,859

עלות חודשית + עמלות - כרטיסי חו"ל בלבד

עמלה לשופיפיי:

צריך לזכור להוסיף לחישוב את העמלה לשופיפיי, שמשתנה בהתאם לתוכנית כפי שמוצג בטבלה למעלה.

סליקה בעזרת Shopify Payments

האופציה הנוחה והמשתלמת ביותר, היא כמובן פתרון הסליקה של שופיפיי עצמה. סליקה בShopify Payments אינ מצריכה לשלם עמלה נוספת לשופיפיי, מאפשרת סליקה נוחה יותר ללא יציאה לעמוד סליקה חיצוני ואף מציעה סליקה במטבעות שונים, אופציה רלוונטית למי שמעוניין בפתיחת חנות שופיפיי דו-לשונית למכירה במדינות שונות.

החיבור כרגע אינו פתוח לבעלי עסק הרשום בישראל, אך צפוי להיפתח בהמשך, עם הגעתה הצפויה של חברת Stripe לישראל.

Advanced Shopify 

299$/חודש

Shopify

89$/חודש

Shopify Basic

29$/חודש

תוכנית / עמלה 

2.4% + 30¢

2.6% + 30¢

2.9% + 30¢

:עמלת סליקה

לסיכום

בחירת חברת סליקה היא אחת מיני החלטות רבות שיש לעשות בצורה מושכלת בתהליך בניית חנות אינטרנטית. בחירת ספק תלויה גם בגורמים נוספים כמו זמינות, תקלות, אחוזי סליקה מוצלחים ועוד.

לקונבו נסיון עם ספקי הסליקה בישראל ומחוצה לה ותעזור לכם למצוא את הפתרון המתאים בתהליך בניית החנות האינטרנטית.

הבהרות:

  • כותב המאמר והנהלת האתר אינם לוקחים אחריות על הנתונים המופיעים בו. כלל הנתונים התקבלו מגורם שלישי ולא באופן ישיר מהחברות הנ”ל. לקבלת הצעת מחיר יש לפנות אל החברה באופן ישיר.
  • ט.ל.ח
  • תאריך עדכון אחרון: 16.08.2020

אולי גם זה יעניין אותך:

אילוסטרציה בניית אתר

עידן חדש בשופיפיי – Online Store 2.0

היו שמועות, אך אף אחד לא ראה את זה מגיע : שופיפיי הציגה את השינוי המשמעותי ביותר בפלטפורמה בשנים האחרונות, ויש לא מעט סיבות להתרגש. מיצירת טמפלייטים קבועים, הכנסת סקשנים בכל עמוד והוספת Metafields באופן מובנה, אתם הולכים לאהוב את Online Store 2.0, או בקיצור – OS 2.0.

למאמר המלא »

שיעורי נטישה גבוהים? יש פתרונות!

התמודדות עם שיעורי נטישת גולשים ולקוחות פוטנציאליים הוא אחד האתגרים איתם מתמודדות כל החנויות האינטרנטיות, כשהסטטיסטיקה הנוכחית מדברת על שיעורי נטישה ממוצעים של כ-43%. במאמר נרחיב על התופעה, הסיבות שיכולות לעודד אותה ודרכים לצמצם אותה.

למאמר המלא »
shopify-partner

קונבו הינה פרטנרית רשמית של פלטפורמת המסחר שופיפיי בישראל