fbpx

בלי קוד: איך להוסיף פונטים לחנות שופיפיי בעברית

דגל ישראל על חומה
פתחתם את החנות האינטרנטית שלכם בשופיפיי, ואתם רוצים שהיא תתאים לקהל הישראלי בעברית. שופיפיי אינם מציעים כרגע פונטים בעברית, מה שהופך את כל העיצוב לבנאלי וקצת מבאס. אין צורך להודות לנו, המדריך הזה בדיוק בשבילכם.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

הדבר הראשון שתצטרכו לעשות הוא להוריד את אפליקציית Fontify החינמית, כך שלא תהיה לכם בעיה להשתמש בה גם אם אתם כרגע לא משלמים על החנות.

בשלב הבא, אחרי שהתקנתם את Fontify, נכנס לאפליקציה ונבחר בלשונית של “Google Fonts”:


כל שנותר לנו הוא לבחור מתוך הפונטים בעברית שיש ב Google Fonts:

שימו לב שניתן להחליט באילו אלמנטים בחנות האינטרנטית שלכם אתם רוצים להשתמש בפונט, ניתן למשל לבחור פונט מסויים לכותרות ואחד לפסקאות עצמן, או להחליט איזה פונט ישמש למובייל ואיזה לדסקטופ.

מזל טוב! לקחתם את החנות האינטרנטית שלכם בשופיפיי עוד צעד בדרך להיות מותאמת לקהל הישראלי בעברית.

אופציה נוספת היא להשתמש באפליקציית RTL Master, המאפשרת מעבר לפונטים מותאמים בעברית גם לתרגם את תבנית השופיפיי לעברית, התאמת הנוטיפיקציות לעברית, ויישור התבנית לימין.

אולי גם זה יעניין אותך:

אילוסטרציה בניית אתר

עידן חדש בשופיפיי – Online Store 2.0

היו שמועות, אך אף אחד לא ראה את זה מגיע : שופיפיי הציגה את השינוי המשמעותי ביותר בפלטפורמה בשנים האחרונות, ויש לא מעט סיבות להתרגש. מיצירת טמפלייטים קבועים, הכנסת סקשנים בכל עמוד והוספת Metafields באופן מובנה, אתם הולכים לאהוב את Online Store 2.0, או בקיצור – OS 2.0.

למאמר המלא »

שיעורי נטישה גבוהים? יש פתרונות!

התמודדות עם שיעורי נטישת גולשים ולקוחות פוטנציאליים הוא אחד האתגרים איתם מתמודדות כל החנויות האינטרנטיות, כשהסטטיסטיקה הנוכחית מדברת על שיעורי נטישה ממוצעים של כ-43%. במאמר נרחיב על התופעה, הסיבות שיכולות לעודד אותה ודרכים לצמצם אותה.

למאמר המלא »
shopify-partner

קונבו הינה פרטנרית רשמית של פלטפורמת המסחר שופיפיי בישראל