fbpx

עולם האפליקציות של שופיפיי – כלים לחנות אינטרנטית טובה יותר

הפופולריות לה זוכה שופיפיי בקרב בעלי חנויות אינטרנטיות, היא בין היתר בזכות חנות האפליקציות שלה, המאפשרות גמישות והתאמה אישית של החנות בצורה נוחה וקלה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

שופיפיי כבשה את עולם האיקומרס, והפכה לפלטפורמה מובילה עם שיעורי צמיחה מרשימים. אחת הסיבות לכך שבעלי חנויות אינטרנטיות נותנים בה אמון, ומעדיפים בניית חנות שופיפיי, ולא חנות המבוססת על פלטפורמות אחרות, היא בזכות הגמישות ויכולות ההתאמה האישית בצורה קלה ונוחה עבור הצרכים השונים. אפשרויות התאמה אלו נשענות בין היתר על ידי שימוש במגוון אפליקציות צד שלישי.

חנות אפליקציות מתוך הקהילה, עבור הקהילה

חנות האפליקציות של שופיפיי דומה במתכונתה לחנויות אפליקציות אחרות, אך בניגוד לחנויות אפליקציות של אקוסיסטם גדול ומבוזר כמו זו של Apple  ו- Google Play, אפליקציות שופיפיי מפותחות על ידי קהילת השותפים של שופיפיי, העוסקת באופן הדוק וממוקד בבניית חנויות שופיפיי, מה שמגדיל באופן ניכר את היעילות והשימושיות שלהן.

שימוש באפליקציות שופיפיי מאפשר ביצוע התאמות מדויקות לצרכים השונים של כל חנות וחנות על ידי הוספת תכונות רבות מעבר למה שהתבנית לבדה מציעה, מה שמגדיל את הפונקציונליות, ומיקסום הביצועים העסקיים של החנות האינטרנטית.  

“אפליקציות שופיפיי מפותחות על ידי קהילת השותפים של שופיפיי, העוסקת באופן הדוק וממוקד בבניית חנויות שופיפיי, מה שמגדיל באופן ניכר את היעילות והשימושיות שלהן”

מה בחנות?

קיימות כאמור הרבה אפליקציות הזמינות לבעלי החנויות בשופיפיי, ביניהן ניתן למצוא אפליקציות שנועדו להוספת ביקורות של לקוחות, לשפר את מאמצי השיווק של החנות האינטרנטית, להתממשק עם כלים ואפליקציות חיצוניות כמו טיקטוק, או אפליקציות המסייעות לקבל תובנות עסקיות וניתוח מעמיק על ביצועי חנות השופיפיי. חנות האפליקציות של שופיפיי מציעה אפליקציות הניתנות לשימוש בחינם, ויש לא מעט כאלה, וכאלה שעולות כסף. בחלק גדול מהמקרים מדובר באפליקציות אשר מצדיקות את הערך המוסף ואת הפתרון שהן מאפשרות לבעלי חנויות אינטרנטיות של שופיפיי, ושוות את התשלום עליהן.

מתוך מלאי האפליקציות הגדול ששופיפיי מציעה בחרנו עבורכם כמה אפליקציות מומלצות ואף חינמיות, עם נציגות ישראלית, שיעזרו לכם לנהל את חנות השופיפיי הקיימת שלכם, או לחילופין לקבל החלטה על הקמת חנות שופיפיי חדשה.

ReConvert

Reconvert היא אפליקציה ישראלית העוזרת למקסם את יכולות המכירה בחנות האינטרנטית על ידי הצעה לרכוש מוצרים נוספים או לשדרג את המוצר שכבר נרכש לאחר שלב הצ’ק-אאוט, כשפרטי האשראי של הלקוח כבר קיימים במערכת, מה שמגדיל את הסיכויים לשדרוג ערך הרכישה של הלקוח.

Easy digital products

Easy digital products היא אפליקציית שופיפיי נהדרת וחינמית(עד גבול מסוים) המיועדת לסייע במכירה של מוצרים דיגיטליים כגון: ספרים דיגיטליים, קורסים דיגיטליים ואפילו אפליקציות ומוצרי תכנה. האפליקציה תומכת בעדכון גרסאות המוצרים הנמכרים, יודעת לייצר מפתחות רישיון עבור כל מוצר או להשתמש במפתחות קיימים ולעקוב אחריהם.  בחנות האינטרנטית.

 Product reviews

Product reviews היא אפליקציה רשמית של שופיפיי המאפשרת ללקוחות להעריך ולסקור את המוצרים אותם רכשו, מה שמאוד חשוב ליצירה והגדלת האמון בקרוב לקוחות פוטנציאליים, היות ומרבית הלקוחות נותנים משקל לסקירות וביקורת של לקוחות שכבר רכשו את המוצר בהחלטת הקניה שלהם. יתרון נוסף להטמעה של אפשרות הביקורת והסקירה היא שהן יכולות לסייע במאמצי הקידום האורגני של החנות. ייחודה של האפליקציה היא בפשטות שלה ובכך שהיא מציגה את הביקורות כחלק אינטגרלי וטבעי מהתבנית עליה היא מופעלת, ותומכת במגוון גדול של תבניות.

האפליקציה שלנו

גם אנחנו ב- Convo, בעקבות הניסיון שצברנו כסוכנות איקומרס בבניית חנויות שופיפיי, החלטנו להירתם למאמץ להפוך את שופיפיי לטובה עוד יותר ומתאימה לקהל הישראלי. פיתחנו את אפליקציית RTL Master המסייעת להתאמת תבניות שופיפיי רשמיות, מה שמונע את הצורך בשימוש בתבניות צד ג’ שלא תמיד זוכות לעדכונים ותמיכה. האפליקציה מתאימה לא רק להתאמה ותרגום של תבניות לשפה העברית, ותומכת גם בשפות נוספות הנכתבות מימין לשמאל כמו ערבית ובקרוב פרסית ואורדו. בנוסף, האפליקציה מייתרת את הצורך בעריכת הקוד של החנות ותרגום מונחי המערכת. השימוש באפליקציה שלנו תורם רבות ללוקליזציה של החנות האינטרנטית שלכם, מגדיל את התאמתה לקהל המקומי, ומשפר את יכולות המכירה של החנות.

אולי גם זה יעניין אותך:

אילוסטרציה בניית אתר

עידן חדש בשופיפיי – Online Store 2.0

היו שמועות, אך אף אחד לא ראה את זה מגיע : שופיפיי הציגה את השינוי המשמעותי ביותר בפלטפורמה בשנים האחרונות, ויש לא מעט סיבות להתרגש. מיצירת טמפלייטים קבועים, הכנסת סקשנים בכל עמוד והוספת Metafields באופן מובנה, אתם הולכים לאהוב את Online Store 2.0, או בקיצור – OS 2.0.

למאמר המלא »

שיעורי נטישה גבוהים? יש פתרונות!

התמודדות עם שיעורי נטישת גולשים ולקוחות פוטנציאליים הוא אחד האתגרים איתם מתמודדות כל החנויות האינטרנטיות, כשהסטטיסטיקה הנוכחית מדברת על שיעורי נטישה ממוצעים של כ-43%. במאמר נרחיב על התופעה, הסיבות שיכולות לעודד אותה ודרכים לצמצם אותה.

למאמר המלא »
shopify-partner

קונבו הינה פרטנרית רשמית של פלטפורמת המסחר שופיפיי בישראל