fbpx

שופיפיי פלוס (Shopify Plus): למי זה מתאים?

שופיפיי פלוס מציעה שירות פרימיום לעסקים וחברות גדולות בעלות היקפי מכירות משמעותיים ומחזורים שנתיים של כמה מליונים לפחות בשנה.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email
part

שאלות ותשובות

תכנית הפרימיום של שופיפיי לחברות בעלות מחזור מכירות גבוה.

התוכנית מיועדת לחברות בינוניות – גדולות בעלות היקפי מכירות של מיליוני שקלים בשנה.

המחיר “נתפר” בהתאמה אישית על ידי שופיפיי ומתחיל מ2,000$ לחודש

יכולות נרחבות ומשופרות למערכת שופיפיי, תמיכה מעולה ופתרונות נוספים.

חברות גדולות ומוכרות כמו: היינץ, רד בול, סודה קלאב, קיילי ג’אנר, טסלה ועוד…

ניתן להצטרף ישירות באמצעות האתר של שופיפיי, או באמצעות סיוע, תמיכה וניהול של סוכנות איקומרס המוסמכת לכך.

מה זה שופיפיי פלוס?

Shopify הפלטפורמה המובילה בעולם להקמה וניהול של חנויות אינטרנטיות, מציעה גרסת פרימיום המיועדת לעסקים גדולים בשם שופיפיי פלוס. המסלול מיועד לחברות עם מחזור של כמה מיליוני שקלים לפחות, ומכירות של אלפי מוצרים בשנה. בין המותגים הידועים שעושים שימוש בחשבון הפלוס ניתן למנות את  “רד בול”, קיילי ג’אנר, “סודה קלאב” ועוד. 

מדובר בבסיסו באותו השירות שניתן לכל לקוח הבוחר את אחד משלושת מסלולי המנוי של שופיפיי, אך עם מספר הרחבות ותוספות קריטיות לחברות גדולות.

.

על הפלוס

שופיפיי פלוס מיועדת כאמור לארגונים גדולים, ומסוגלת לעבד עד כ-10,000 עסקאות בדקה. מלבד התמיכה בנפח מכירות גדול יותר, המסלול מציע תמיכה בהעלאת החנות לאוויר, ליווי של נציג ייעודי לכל מנוי פלוס מטעם שופיפיי ותמיכה במספר רב יותר של חשבונות צוות בהתאמה לגודל החברה. אם החברה מנהלת כמה חנויות שופיפיי במקביל, ישנה אפשרות לרכז את כל המידע בדשבורד אחד לניטור ובקרה של החנויות ביחד.

הגמישות לארגון הבוחר את חשבון הפלוס, באה בין היתר לידי ביטוי באמצעות האפשרות לערוך את הקוד של שופיפיי בשפת  Liquid בעזרת עורך הסקריפטים המבונה בגרסת הפלוס המאפשר עריכה והתאמה אישית של עמוד ה”צ’ק-אאוט” לכל לקוח בנפרד על פי סכום הקנייה שלו או כל פרמטר אחר, תכונה שלא קיימת במסלולים הרגילים של שופיפיי.

יתרון חשוב נוסף שמגיע עם שופיפיי פלוס הוא מערכת אנליטיקה עוצמתית ומקיפה יותר מזו הקיימת בגרסה הרגילה, המעניקה תובנות עמוקות ומפורטות יותר לגבי הפעילות בחנות.

כשמדובר בחברות גדולות תמיד יש להן מערכות קיימות, והיכולת לגרום להן לעבוד ביחד חשובה. שופיפיי פלוס מציעה יכולות אינטגרציה עם מערכות ERP ומערכות ארגוניות אחרות.   

כמה זה עולה?

בניגוד לשלושת מסלולי המנוי הידועים של שופיפיי, המחיר של שירות הפלוס לא מפורסם, אלא מוגש כהצעת מחיר ייחודית, הנתפרת בהתאם לצרכי הלקוח לאחר שקלול והערכה שעושה שופיפיי לכל עסק גדול כשהוא מגיש בקשה להצטרף לתוכנית

 
עם הפלוס או בלעדיו 

אנחנו ב-Convo, סוכנות שמתמחה בבניית חנויות אינטרנטיות מבוססות שופיפיי, מנהלים, בונים ומלווים חברות שבוחרות לנצל את מלוא הפוטנציאל של שופיפיי. בין השאר פיתחנו את חנות השופיפיי פלוס של Karma And Luck, אותם אנו מלווים גם באופן שוטף בפיתוח פיצ’רים ייחודיים ושיפור חוויית הקניה.   


 

אולי גם זה יעניין אותך:

אילוסטרציה בניית אתר

עידן חדש בשופיפיי – Online Store 2.0

היו שמועות, אך אף אחד לא ראה את זה מגיע : שופיפיי הציגה את השינוי המשמעותי ביותר בפלטפורמה בשנים האחרונות, ויש לא מעט סיבות להתרגש. מיצירת טמפלייטים קבועים, הכנסת סקשנים בכל עמוד והוספת Metafields באופן מובנה, אתם הולכים לאהוב את Online Store 2.0, או בקיצור – OS 2.0.

למאמר המלא »

שיעורי נטישה גבוהים? יש פתרונות!

התמודדות עם שיעורי נטישת גולשים ולקוחות פוטנציאליים הוא אחד האתגרים איתם מתמודדות כל החנויות האינטרנטיות, כשהסטטיסטיקה הנוכחית מדברת על שיעורי נטישה ממוצעים של כ-43%. במאמר נרחיב על התופעה, הסיבות שיכולות לעודד אותה ודרכים לצמצם אותה.

למאמר המלא »
shopify-partner

קונבו הינה פרטנרית רשמית של פלטפורמת המסחר שופיפיי בישראל