fbpx

שופיפיי או וורדפרס? – חנות אינטרנטית בעברית

שופיפיי או וורדפרס
מעוניינים בחנות אינטרנטית בעברית? כנראה שתצטרכו לקבל החלטה: שופייפי או וורדפרס. המאמר הזה יעזור לכם להבין מה יהיה הצעד הנכון עבורכם.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

נשווה בין שופיפיי לוורדפרס (עם הפלאגין: ווקומרס) כפלטפורמה לחנות אינטרנטית לפי מספר קריטיריונים: 

עלות חודשית, ניהול שוטף, עיצוב גרפי, סליקה, תמיכה, אינטגרציות ואבטחה.

אין מה לדאוג, אנחנו לא משוחדים, אנו מציעים בניית חנות אינטרנטית בשתי הפלטפורמות.

שופיפיי לוגו
ווקומרס לוגו

ניהול שוטף

שופיפיי:

ניהול דרך דשבורד פשוט ואינטואיטיבי. ניתן בקלות לנהל את ההזמנות, מלאי, משתמשים, מוצרים וקולקציות. 

וורדפרס (ווקומרס):

דשבורד הניהול של ווקומרס הוא מעט יותר מסורבל ומיושן, אם כי מציע כמעט את אותן אפשרויות שניתן למצוא בשופיפיי.

עלות חודשית

שופיפיי:

המחיר תוכנית סטנדרטית בשופיפיי הוא 29$ לחודש, וכולל בתוכו גם את שירותי האחסון והתמיכה המעולים של שופיפיי. 
עם זאת, ישנה דרך 
לפתוח חנות שופיפיי בחינם עד שמתחילים למכור.

וורדפרס (ווקומרס):

וורדפרס וכמוה גם הפלאגין ווקומרס הינם חינמיים לחלוטין. אך בשונה משופיפיי, בחנות וורדפרס יש לשלם על אחסון האתר. המחיר נע בין 15$-30$ לחודש לאחסון בסיסי. 

עיצוב גרפי

שופיפיי:

לשופיפיי חנות “תבניות” מגוונת שמותאמות במיוחד לאתרי איקומרס, חלקן בחינם וחלקן בתשלום. ניתן ל”קאסטם” אותן ברמה יחסית בסיסית. החסרון המרכזי הוא היכולת לבצע שינויים מורכבים, ובמקרים רבים יהיה צורך במתכנת שיבצע את השינויים הרצויים. כרגע אין לשופיפיי תבנית רשמית בעברית, ולכן יש צורך בשירות גיור תבנית שופיפיי לשפה העברית.

וורדפרס (ווקומרס):

ישנן חברות רבות שמציעות תבניות מוכנות לאתרי ווקומרס בוורדפרס. ניתן למצוא מגוון תבניות, ובמידה ורוצים לבצע שינויים התהליך יהיה פשוט יותר ולא תמיד ידרוש עבודה נוספת של מתכנת. כמו כן, מערכת וורדפרס מתורגמת במלואה לעברית ואת רוב התבניות יהיה ניתן להתאים לעברית בלי הרבה עבודה נוספת.

תמיכה

שופיפיי:

כחלק מהתשלום החודשי שופיפיי מציעה תמיכה מלאה בזמינות מרשימה. מדובר באחד היתרונות המרכזיי של שופיפיי, מכיוון שכל תקלה טכנית בחנות אינטרנטית עשויה להוביל באופן ישיר להפסד כספי. 

וורדפרס (ווקומרס):

מכיוון שמדובר בפלטפורמה חינמית כמובן שאין “אמא ואבא” שיציעו תמיכה במקרה של תקלה. ישנן חברות המציעות שירותי תמיכה אך לא תמיד בזמינות ויעילות המשתווה לשופיפיי.

סליקה

שופיפיי:

החסרון המשמעותי ביותר של שופיפיי בארץ. כל עוד חברת הסליקה Stripe העובדת עם שופיפיי לא תגיע לארץ, עלינו לסלוק עם פתרונות ישראליים. החיסרון הוא ששופיפיי גובה כ-2% מכל סליקה שאינה נעשית דרך פתרון הסליקה שלה.

וורדפרס (ווקומרס):

מרבית חברות הסליקה מציעות התממשקות לווקומרס ע”י פלאגין שהן מספקות לאחר שפותחים אצלם חשבון. גובה העמלות משתנה בין חברה לחברה.

אינטגרציות

שופיפיי:

בדשבורד הניהול של שופיפיי ניתן להתחבר בקלות למערכות אנליטיקה כגון פייסבוק פיקסל וגוגל אנליטיקס.
ישנן אינטגרציות חיצוניות למערכות משלוחים ואפליקציות צד שלישי, חלק מהאפליקציות בתשלום נוסף.

וורדפרס (ווקומרס):

במערכת וורדפרס ניתן להתקין “פלאגינים”, דרכם מוסיפים פונקציות חדשות לחנות. ישנן אינטגרציות למערכות אנליטיקה, משלוחים ועוד בעזרת פלאגינים מתאימים, חלקם בתשלום.

אבטחה

שופיפיי:

מכיוון שאין ללקוח שליטה על האחסון והכל “יושב” במערכות של שופיפיי, אפשר לישון בשקט. לשופיפיי יותר ממיליון חנויות פעילות וההשקעה שלה באבטחת המידע היא עצומה.

וורדפרס (ווקומרס):

וורדפרס כשלעצמה נחשבת כמערכת מאובטחת. עם זאת, היא אינה “מחוייבת” בשום צורה ולעיתים נדירות יש פרצות אבטחה בה או בפלאגינים העובדים איתה.
בחנויות שאנו מקימים בקונבו אנו מאבטחים את האתר בתקן SSL.

סיכום

שתי הפלטפורמות מציעות יכולות מגוונות ליצירת חנות אינטרנטית בעברית לקהל הישראלי.

שתיהן עשויות להוות פתרון טוב לחנות שלכם, אך סביר להניח שיש אחת שתתאים יותר. מניסיוננו, עסקים יותר קטנים שבתחילת דרכם יעדיפו שימו בוורדפרס, שכן התשלום החודשי זול יותר ועמלות הסליקה נמוכות יותר. עסקים יותר גדולים יעדיפו לשלם יותר על ה”ראש השקט” שמציעה שופיפיי, בתמיכה, באבטחה, ובממשק הפשוט יותר לשימוש.

ואנחנו? אנחנו אוהבים אותן באותה מידה 💚💜

אולי גם זה יעניין אותך:

אילוסטרציה בניית אתר

עידן חדש בשופיפיי – Online Store 2.0

היו שמועות, אך אף אחד לא ראה את זה מגיע : שופיפיי הציגה את השינוי המשמעותי ביותר בפלטפורמה בשנים האחרונות, ויש לא מעט סיבות להתרגש. מיצירת טמפלייטים קבועים, הכנסת סקשנים בכל עמוד והוספת Metafields באופן מובנה, אתם הולכים לאהוב את Online Store 2.0, או בקיצור – OS 2.0.

למאמר המלא »

שיעורי נטישה גבוהים? יש פתרונות!

התמודדות עם שיעורי נטישת גולשים ולקוחות פוטנציאליים הוא אחד האתגרים איתם מתמודדות כל החנויות האינטרנטיות, כשהסטטיסטיקה הנוכחית מדברת על שיעורי נטישה ממוצעים של כ-43%. במאמר נרחיב על התופעה, הסיבות שיכולות לעודד אותה ודרכים לצמצם אותה.

למאמר המלא »
shopify-partner

קונבו הינה פרטנרית רשמית של פלטפורמת המסחר שופיפיי בישראל