כבר מזמן מועדון לקוחות לא מסתכם בכרטיס שהקופאית בסופר מבקשת, ונקודות שרבים כלל לא מנצלים. כיום מדובר בכלי חשוב ושימושי העוזר לחנויות אינטרנטיות רבות להכיר טוב יותר את הלקוחות הקבועים, מה שעוזר להגביר את המכירות ומצד שני נותן ללקוחות שייכות ותחושה שלחנות שהם קונים בה, אכפת מהם.
כשהחנות מכירה טוב יותר את הלקוחות שלה, ומשתמשת במידע שהיא אוספת באמצעות מועדון הלקוחות, היא יכולה לנהל קמפיינים שיווקיים מוצלחים יותר המתבססים על קהל מטרה נכון וממוקד יותר, ולהציע הטבות מותאמות אישית לחברי המועדון.
בנוסף, כשהחנות האינטרנטית מתמודדת עם מתחרים, נוצר מצב שמחייב אותה לבדל את עצמה מהם. הקמה וניהול של מועדון לקוחות יכול לעזור מאוד בבידול, וליצור יתרון תחרותי על פני המתחרים שלא טורחים להשקיע בכך.
לצד הבידול, המועדון מוסיף לאמינות החנות, ומצמצם את שיעורי הנטישה של לקוחות פוטנציאליים, שנוטים לתת אמון רב יותר בחנויות עם מועדוני לקוחות. בקשו ממומחה השופיפיי שלכם להבליט את קיומו של מועדון הלקוחות בדף הראשי של החנות שלכם, כך שלקוחות חדשים שנכנסים לראשונה לחנות, יבינו שיש דאגה אמיתית למי שקונה בחנות זו.
בנוסף, מלבד תמיכה במאמצי השיווק, מועדון לקוחות המציע ערך אמיתי ללקוח, תורם בצורה משמעותית לשימור הלקוחות הקיימים. כשחנות דואגת לצרכי הלקוחות הקבועים שלה על ידי יחס אישי יותר ותמריצים מסוגים שונים, גדלים הסיכויים שלקוחות יישארו נאמנים לאורך זמן וימליצו על החנות שלכם לאחרים. לשמור על הלקוחות הקיימים יש חשיבות עסקית מאוד גבוהה כי ההשקעה בלהביא לקוחות חדשים תמיד תעלה לחנות יותר מלשמור על לקוחות שכבר קנו אצלה.
עוד יתרון חשוב לקיומו של מועדון לקוחות מתפקד ויעיל, היא שירות הלקוחות של החנות שלכם. כשהעסק מכיר טוב יותר את מי שקונה בו באופן קבוע הוא יכול לטפל טוב יותר בתלונות של לקוחות, ולעיתים אף לנטרל בעיות עוד לפני שהן קורות.
“ההשקעה בלהביא לקוחות חדשים תמיד תעלה לחנות יותר מלשמור על לקוחות שכבר קנו אצלה”
אם יש לכם חנות שופיפיי קיימת, או שאתם חושבים על פתיחת חנות שופיפיי חדשה, כדאי מאוד לשקול להקים מועדון לקוחות בעזרת סיוע ותמיכה של סוכנות האיקומרס שלכם על מנת לוודא הקמה וניהול נכון של מועדון לקוחות בחנות האינטרנטית שלכם.