fbpx

מועדוני לקוחות בעולם האיקומרס

החשיבות של מועדון לקוחות לחנות האינטרנטית שלכם, הולכת וגדלה. היא תורמת למאמצי השיווק, שירות הלקוחות ואמון הקונים.
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

כבר מזמן מועדון לקוחות לא מסתכם בכרטיס שהקופאית בסופר מבקשת, ונקודות שרבים כלל לא מנצלים. כיום מדובר בכלי חשוב ושימושי העוזר לחנויות אינטרנטיות רבות להכיר טוב יותר את הלקוחות הקבועים, מה שעוזר להגביר את המכירות ומצד שני נותן ללקוחות שייכות ותחושה שלחנות שהם קונים בה, אכפת מהם.

כשהחנות מכירה טוב יותר את הלקוחות שלה, ומשתמשת במידע שהיא אוספת באמצעות מועדון הלקוחות, היא יכולה לנהל קמפיינים שיווקיים מוצלחים יותר המתבססים על קהל מטרה נכון וממוקד יותר, ולהציע הטבות מותאמות אישית לחברי המועדון.

בנוסף, כשהחנות האינטרנטית מתמודדת עם מתחרים, נוצר מצב שמחייב אותה לבדל את עצמה מהם. הקמה וניהול של מועדון לקוחות יכול לעזור מאוד בבידול, וליצור יתרון תחרותי על פני המתחרים שלא טורחים להשקיע בכך.

לצד הבידול, המועדון מוסיף לאמינות החנות, ומצמצם את שיעורי הנטישה של לקוחות פוטנציאליים, שנוטים לתת אמון רב יותר בחנויות עם מועדוני לקוחות. בקשו ממומחה השופיפיי שלכם להבליט את קיומו של מועדון הלקוחות בדף הראשי של החנות שלכם, כך שלקוחות חדשים שנכנסים לראשונה לחנות, יבינו שיש דאגה אמיתית למי שקונה בחנות זו.

בנוסף, מלבד תמיכה במאמצי השיווק, מועדון לקוחות המציע ערך אמיתי ללקוח, תורם בצורה משמעותית לשימור הלקוחות הקיימים. כשחנות דואגת לצרכי הלקוחות הקבועים שלה על ידי יחס אישי יותר ותמריצים מסוגים שונים, גדלים הסיכויים שלקוחות יישארו נאמנים לאורך זמן וימליצו על החנות שלכם לאחרים. לשמור על הלקוחות הקיימים יש חשיבות עסקית מאוד גבוהה כי ההשקעה בלהביא לקוחות חדשים תמיד תעלה לחנות יותר מלשמור על לקוחות שכבר קנו אצלה.

עוד יתרון חשוב לקיומו של מועדון לקוחות מתפקד ויעיל, היא שירות הלקוחות של החנות שלכם. כשהעסק מכיר טוב יותר את מי שקונה בו באופן קבוע הוא יכול לטפל טוב יותר בתלונות של לקוחות, ולעיתים אף לנטרל בעיות עוד לפני שהן קורות.

“ההשקעה בלהביא לקוחות חדשים תמיד תעלה לחנות יותר מלשמור על לקוחות שכבר קנו אצלה”

אם יש לכם חנות שופיפיי קיימת, או שאתם חושבים על פתיחת חנות שופיפיי חדשה, כדאי מאוד לשקול להקים מועדון לקוחות בעזרת סיוע ותמיכה של סוכנות האיקומרס שלכם על מנת לוודא הקמה וניהול נכון של מועדון לקוחות בחנות האינטרנטית שלכם.

אולי גם זה יעניין אותך:

אילוסטרציה בניית אתר

עידן חדש בשופיפיי – Online Store 2.0

היו שמועות, אך אף אחד לא ראה את זה מגיע : שופיפיי הציגה את השינוי המשמעותי ביותר בפלטפורמה בשנים האחרונות, ויש לא מעט סיבות להתרגש. מיצירת טמפלייטים קבועים, הכנסת סקשנים בכל עמוד והוספת Metafields באופן מובנה, אתם הולכים לאהוב את Online Store 2.0, או בקיצור – OS 2.0.

למאמר המלא »

שיעורי נטישה גבוהים? יש פתרונות!

התמודדות עם שיעורי נטישת גולשים ולקוחות פוטנציאליים הוא אחד האתגרים איתם מתמודדות כל החנויות האינטרנטיות, כשהסטטיסטיקה הנוכחית מדברת על שיעורי נטישה ממוצעים של כ-43%. במאמר נרחיב על התופעה, הסיבות שיכולות לעודד אותה ודרכים לצמצם אותה.

למאמר המלא »

2021 באיקומרס: מהן המגמות הצפויות?

לאחר שנה בה חלו שינויים גדולים בצורה שבה אנחנו קונים, עובדים, ומתניידים, גם השנה הקרובה לא תהיה שנה רגילה. המגמות שהחלו בשנה הקודמת, צפויות להמשיך ואף להתעצם. סקרנו עבורכם את מה שצפוי באיקומרס לשנת 2021.

למאמר המלא »
shopify-partner

קונבו הינה פרטנרית רשמית של פלטפורמת המסחר שופיפיי בישראל